Något står inte rätt till..

God kväll!

Det är något knäppt med min kropp! Hela dagen har jag varit som i en koma nästan.. Kroppen helt seg och jag har varit så trött, så trött.. Känns som att jag inte sovit på en vecka! Ändå har jag sovit en hel del inatt/idag.. Fattar ingenting!
I duschen höll jag på att ramla flera gånger för att benen höll på att vika sig under mig.. Var inte kul :( Tänkte nog lägga mig snart och sova ordentligt så man kanske kan känna sig lite piggare imorgon! Måste bara gosa klart med min lilla bebbe först ;) Hon är ju så otroligt söt! Hon sitter på min axel just nu och tittar :) Vägde henne förut idag och hon vägde runt 250 gram.. Tilda och Toffsen ser jättestora ut om man jämför med Liva!

Liva var ju dessutom poppis igår på tåget hem, var 3 ungar som såg transportburen och kom fram och frågade vad det var för något i (eftersom hon hade gömt sig under handduken och under höet). När jag sa att de var ett marsvin så ville de absolut se och sen var de fast vid mig i drygt 1 timme eller nått :P

Ska försöka ta en bild imorgon också på mitt hår! Är sjukt nöjd över det faktiskt.. Blev jättenöjd över klippningen och över hårfärgen! Så nu kan man inte göra annat än att glo i spegeln halva dagen ;)

Nu blir det sova!
Älskar min Baby mest av allt i hela världen! <3

(En gammal men så fin bild på oss, togs den 22/2 -2009-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0