Min åsikt..

Nu måste jag faktiskt skriva av mig angående min åsikt om vad många av partierna säger om SD.

Detta grundar sig INTE på vad jag röstat på eller så. Detta är endast en åsikt!

Många av partierna (reagerade mest på vad någon vänsterpartist sa) säger att Sverigedemokraterna är ett rasistiskt parti. Sen när är det rasistiskt att värna om sitt land? Det finns inte så överdrivet mycket jobb och vi har inget överflöd av bostäder, borde vi inte se till att svenskarna får jobb och bostäder först och främst innan man tar in ännu mer människor som ska konkurrera med oss om det som det finns så lite av?

Sen tycker jag absolut att de som väljer att flytta till Sverige ska leva efter våra regler och respektera den svenska flaggan och lära sig språket direkt! Man kan ju inte leva i ett land där man inte förstår någonting och där man inte kan göra sig förstådd heller.
Flyttar Svenskar till ett annat land så får vi leva efter landets regler och respektera det landet och deras flagga, varför kan det inte vara likadant när andra flyttar till vårat land?
Blev så trött när man läste om att skolor inte skulle få sjunga nationalsången på skolavslutningen eftersom det var rasistiskt.. Att ha en svensk flagga var rasistiskt.. Att en glass som hette Nogger black blev rasistisk bara för att det var en lakritsglass.. Black/svart är fortfarande en färg och inte något rasistiskt! Ska vi ta bort färgen svart helt och hållet bara för att det är en rasistisk färg då? Ett tag var det snack om att biljard (!!) var rasistiskt bara för att en vit boll stötte iväg färgade bollar.. Hör bara där hur sjukt det låter!

Jag är stolt över mitt land, men jag är ingen rasist för det! Jag tycker bara att Sverige borde ta hand om sina egna arbetslösa människor innan vi tar in fler människor som med stor sannorlikhet kommer gå till samma öde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0