Marsvinsbebbe!

Hej!

Jag vet, jag är urusel på att blogga! Jag har verkligen inte orkat eller haft något att skriva om eftersom jag bara jobbat hela dagarna så har helt enkelt inte blivit något inlägg!

Kan ju iaf berätta att igår fick jag åka en jätteful och jätteäcklig buss! Den var vit och blå och det stod Sandlådans IF på den.. Nästan iaf! ;) Stod ju Leksands IF på bussjäveln tyvärr!
Anledningen till att jag fick åka den fula bussen var för att det var en olycka i Uppsala så tåget jag skulle åka ner till Sthlm med var inställt och ersattes med buss! Bussen kom inte förrän 2 timmar så man var ju lagom glad då.. Och så när man ser vad det är för buss, ja då blev man ju ännu mer putt..! Sen att äckelbussen hade problem med att växlarna fastnade förvånade mig ju inte! :P
Men men, jag kom ju ner tillslut.. 4 timmar försenad..

Så idag har jag flängt runt som en galning typ! Gick upp vid 9 imorse, drog till Ikea med mamma vid 11 tiden (där det för övrigt var smockat med folk.. Just IDAG var det loppis utanför ikea.. Suck). Drog iaf runt en vända där inne och kom ut med 6 muggar, 2 kökshanddukar, en fleecepläd, 100 värmeljus och 2 kuddar.. :) Gick på typ 100 spänn så tyckte de va asbra!
Sen drog vi vidare till CityGross och handlade mat, drog sen vidare till nästa place för att kolla in en nyöppnad frisersalong.. Hade jättebra pris men det var inte riktigt unga människor som jobbade där så jag sa rakt nej till mamma :P Drog vidare till Skärholmen för att kolla in frisörer där, hittade en som kunde ta mig direkt och som faktiskt hade bra pris! Så nu har jag kortare hår och det ser och känns så jäkla bra! :) Blev supernöjd, fick ju sitta där ett bra tag så det känns bra att det blev bra också :P
Sen var det bara hem och lämna av maten och grejerna från Ikea och sen vidare till stallet och fixa där.. Sen var det bara vidare som ett skott till Upplands-Väsby för att hämta upp ett marsvin :) Skulle vara där uppe klockan 17.30 så vi hade det lite stressigt!

Men men, vi fixade det och jag har nu en underbart söt liten bebbe här hos mig :) Detta är:

Winniepigs Liva:


Har ingen bild på mitt hår än så det får komma imorgon eller så! :)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så söt!

2010-09-04 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0