Ingen bra dag!

Hej!

Idag har verkligen inte varit min dag känner jag! Började med att jag vaknade med grym ryggvärk.. Vår madrass behövs nog bytas ut nu, det börjar bli alltför många gropar tror jag.. Det kändes precis som att någon stod i svanken på mig.. Inte najs!
Sen har jag haft nysmaraton med migsjälv.. Tror jag lyckades nysa typ 10-15 gånger på raken.. Och så har det pågått.. Börjar känna mig lite skum nu också och lite huvudvärk så tror jag ska lägga mig i sängen och sova och försöka vila kroppen så mycket som möjligt nu! På Lördag är de ju party och hockey som vi ska gå på och sen så vill jag ju absolut inte bli sjuk nu när man typ blivit erbjuden jobb. Dock så får vi se hur de blir med det! Har pratat med mamma, pappa och Baby om det! Dels för att jobbet inte ligger i denna stad! Men men, vi får se!

Mitt hår har jag ännu inte lyckats ta kort på men kan försöka imorgon! (undrar hur många gånger jag sagt så nu :P)

Nu ska jag sova och försöka att inte bli sjuk!
Natti natti!



Jag och min lilla pussgurka Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0