Helgen!

Nu kommer en uppdatering om helgen :) Vet att det finns åtminstone en som är väldigt nyfiken angående min helg ;) haha!

I fredags var vi iaf och bowlade med Björn och M-L vilket var väldigt trevligt och roligt! :) Lyckades med konsten att slå ner klotet i rännan typ 5 gånger innan jag började träffa en kägla :P Haha! Men sen så gick det faktiskt bättre, lyckades få in några strike och några spärrar! Så helt misslyckat var det inte även om man blev lite frustrerad när man inte träffa en endaste kägla i början :P
Efter det så åt vi där, var hur god mat som helst! Efter att vi suttit där och käkat och lyssnat på en värdelös trubadur så begav vi oss hem där vi hamnade framför tvn och kollade på olika dokumentärer o sånt.

I lördags så var vi på hockey. Vi fick möta Växjö och jag fick möta upp en vän för första gången ;) Var riktigt trevligt faktiskt, vi har ju pratat på msn o de i typ 2 år så det var inte helt fel :) Synd bara att man inte fick mer tid att prata på, var ju bara periodpauserna som man hann prata lite grann!
Så nu har jag lyckats med att träffa en person i stammen på TW ;) Haha!

Igår så hände typ ingenting alls! Man var lite småseg eftersom man somnade så sent i lördagskväll/natt så man satt mest bara vid datorn och kollade lite på tv. Grattade Maria som fyllde år också :)

(Gammal bild men har inge nytt som jag kan lägga upp tyvärr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0