Tjohoo!

Vet ni? Jag har världens bästa pojkvän/sambo :)

I fredags när jag kom hem efter en veckas jobb i sthlm så väntade en liten överraskning på mig.. Kan ni gissa va de va? De kunde inte jag! Jag försökte tänka på vad det skulle kunna vara med tanke på att han sa att han inte visste om jag skulle gilla det eller inte och att jag behövde behålla det om jag inte ville ha det!

Det blev ett 250 liters akvarie! Blev hur glad som helst! Vill bara ha större och större hela tiden så nu fick jag ett lite större än vad jag har! Mitt akvarie ligger på 180 liter, så 250 liter är en bra början mot större kar ;) Sen när vi bor i hus och har mer plats blir de nog uppemot 1000 liter kanske ;) haha!

Målade om akvariebänken och locket eftersom de var träfärgat (hemmabyggt och dessutom så var bänken och locket i olika träfärger..) och vi båda tyckte det skulle bli snyggare i svart.. Så idag passade jag på att måla om det :) Älskar att måla så passade mig perfekt! Längtar tills man kan inreda de o skaffa fiskar och allt :D Hihi

Kanske kan slänga upp en bild på det imorgon :) Bänken och locket står och torkar fortfarande och karet står i gästrummet på golvet sålänge.. Men kan kanske fixa bild imorgon!

Nu ska jag sova och mysa med min Baby! Har lite ont i halsen så ska försöka vila så mycket som möjligt!
Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0