Tröttis!

Usch o blä, är verkligen trött nu alltså! Man har väl börjat slappna av på dagarna nu när man är ledig så man vill ju bara sova och sova och sova!

Ska väl försöka mig på en liten bättre uppdatering imorgon, just nu är jag för trött för att orka. Borde sova nu faktiskt, får inte vända helt och hållet på dygnet!

Kan iofs berätta en sak om idag.. Jag hade yrsel hela dagen idag. Det var verkligen inte kul, såg hur hela rummet bara vred sig.. Usch! Men det är bättre nu och jag hoppas att det inte kommer tillbaka för det var verkligen inte kul!

Nu blir de natti natti!
Puss och kram!

(Gammal bild från början av förra året när vi precis hade träffats!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0