Blajblajblaj

Nu ska vi se om vi kan uppdatera lite här då.. Den här datorn jag sitter på går i slowmotion.. Jag sitter alltså på Babys jobb, han håller på att jobba lite. De har verkligen inte uppdaterade datorer här alltså! Kanske något att satsa på?!

Jaja, annars då? Ska jobba nästa vecka, de ringde mig igår och ville att jag skulle komma och jobba. Dock så kommer jag bara jobba Måndag - Torsdag eftersom vi ska bort på Fredageftermiddagen på en invigning. Men men, det spelar ingen roll för jag får ändå ut en riktigt bra lön i December! ;)

Någon bild får ni icke nu eftersom jag sitter på Baby jobb, får se om man kanske kan få till någon bild senare hemma sen.

Todelo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0