1 vecka sen igen!

Hehe, det blev som ni kanske märkte, inget inlägg förra helgen som jag skrev att jag skulle skriva! De blev lite tight med tiden då eftersom jag skulle åka till Sthlm på söndagen.. Och hela veckan så har jag jobbat och varit alldeles för trött för att ha orkat! Har knappt orkat sitta vid datorn när jag varit hos mina föräldrar!

Men men, nu är jag iaf hemma i åtminstone 1 vecka. Vi får se hur det ser ut sen efter det!

Just nu har jag nog inte heller tid med en riktig uppdatering, håller på att städa lite. Har satt igång tvättmaskinen, duschat och nu så tänkte jag väl snart ge mig in i diskhögen ;) (ja, riktigt så mycket disk är de väl kanske inte så att det är en hög men ja.. ni fattar) ;)

Köpte ett par sååååå snygga skor igår innan jag åkte till tåget! De är så jäkla hotta så det är sjukt! Ni ska få se dem sen, lovar! ;)

Nu ska jag fortsätta med det roliga städandet!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0