Vilken vecka!

Hej!

Har varit lite snål uppdatering från mig den här helgen! Har ju inte riktigt haft tid.. Igår så jobbade jag 15.30-21.30 och på dagen där så hade jag så mycket annat för mig så hade inte tid då.. Och idag har jag jobbat 7-16 och när jag kom hem var jag så slut så jag orkade inte hålla mig vaken! Hade en person som kom hem vid 2 tiden inatt som väckte mig ;) Och efter det sov jag oroligt, vet inte riktigt varför, men men! Så det var lite kämpigt att komma upp när klockan ringde klockan 6 imorse :P

Skulle egentligen jobbat imorgon, men blev ändrade planer, så jag är ledig nu tills på Tisdag :) Då börjar jag jobba igen och det ska bli ruskigt skönt att få slappna av lite nu i 2 dagar!

Uppdaterar mer senare.. Har lovat en viss person bilder på små lurviga grisar, så tänkte gå och se om man kan få något kort ;)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0