Sent!

Nu kommer en liiten liten uppdatering innan jag ska slänga mig i sängen och sova en sväng innan man ska upp och jobba!

En sak är iaf fixad nu och I'm Happy! Detta har jag längtat efter länge så jag är superglad! :) Can't tell you what it is, you will see later!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och vad som har varit med mig de senaste dagarna.. Har haft så ont i huvudet och haft yrsel till och från.. Mådde hur illa som helst imorse också... Usch!
Men men, sånt som är ibland, hoppas på att det går över snart bara! Inte kul att gå runt med så ont i huvudet som jag haft de senaste dagarna!

Och jag blev så överlycklig häromdagen när vi var på Dollar Store och handlade lite! Hittade TreSemme hårschampo som alla säger är så bra.. Fick det hälften så billigt som om jag hade handlat de någon annanstans :) Så me happy for that! Mitt hår behöver verkligen ett bra hårschampo nu för det är verkligen slitet! Ska klippa mig nu i helgen också, så det blir ännu bättre :) Kan behöva korta ner det lite nu, för nu börjar det verkligen bli föör långt!

Men men, nu rinner klockan iväg och det är verkligen dags för att sova! Ska upp vid halv 7 tror jag! Börjar halv 8 så ska väl försöka komma upp i tid så man kommer iväg i tid :) Har en tendens att komma dit precis innan jag börjar.. hehe!

Natti natti och ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0