Regniga Lördag!

Hej!

Idag är det en riktigt tråkig dag! Det är mulet, det regnar till och från och jag har absolut ingenting att göra! Vi städade ju gärnet här i förrgår så städa kan man ju inte göra för det finns ju inget kvar att städa! Diskade gjorde jag det första jag gjorde när jag gick upp i morse så sånt finns det ju inte heller kvar..!

Blev lite småsugen på att koda, men vet inte riktigt vad jag ska göra då.. Vill ju egentligen göra en hemsida om marsvinen, men kan inte riktigt alla koder och sånt.. Och dessutom så kan jag bara HTML koder och det blir ju inte lika fina hemsidor på de.. Man kan ju inte riktigt göra lika fina och funktionsdugliga hemsidor som om man gör de i PHP eller va de är som Baby kodar i :)
Han försökte lära mig en gång men jag fattade nada! Men men..

Fick något sug till att leka i något bildbehandlingsprogram med men vet inte vad jag ska leka med då! Vill ju iofs göra en ny design på bloggen men vet inte vad jag ska ha för header heller.. Har ingen bra headerbild tyvärr.. Får kolla om Baby kanske har någon bild som jag kan ta sålänge tills jag fixar en ny bra bild som jag kan använda :P Han har ju massor med bilder så något borde man kunna hitta! :)

Kommer det en ny design så vet ni att då har jag hittat något att pyssla med! Eller om ni går in och ser att det ser skumt ut, ja då förstår ni nog att det är jag som pysslar med designen :P

Vi hörs väl lite senare! :) Ska se om det finns något skoj att hitta på!
Puss


(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0