Nu känner jag mig nästan gammal..

Hej!

Har inte alls haft tid till att uppdatera idag, jag har haft fullt upp typ :) Jag klarar inte riktigt av att sitta still längre, förut kunde man sitta vid datorn hur länge som helst, men jag klarar inte det längre! Jag måste pyssla med något hela tiden! 

Så idag, efter att vi hade handlat så fick jag något ryck och rensade ut halva kylskåpet på saker som hade utgånget datum osv, sånt som inte behövde stå kvar och ta plats! När jag var klar i kylskåpet så blev det skafferiet som fick sig en utrensning, halva skafferiet försvann kan jag säga! Det blev väldigt tomt när jag var klar, hehe!

Satte mig vid datorn i typ 10 min sen blev jag uttråkad och började städa lite till i köket, diskade lite, torkade runt och hade mig.. Sen satte jag igång med maten, som nu står i ugnen!
Sen hann jag städa lite inne hos djuren också, det blir ju lätt en del hö och spån på golvet när de ska hålla på att sprätta runt en massa :) Så jag städade där inne innan jag nu satte mig här!

Sen när jag ätit så funderar jag på om jag ska gå runt med dammsugarn några varv runt lägenheten!

Jag känner mig nästan lite gammal när jag ställer mig och städar ur skafferiet och kylskåpet o fixar och donar :) Hehe!

Nu blir det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0