Måndag!

Det är en väldigt dålig uppdatering på mig hela tiden, men de är smällar man får ta ibland :) Jag uppdaterar ju ibland så det är ju alltid något!

Idag har man lyckats avverka möten och så har jag tittat på när Baby blivit totalförbannad på datorerna typ 100 gånger, minst!
Han var tvungen att ominstallera sin trackerdator, vilket resulterade i att den inte hittade drivrutinerna till grafikkortet, vilket gjorde att han inte fick igång sitt trackerprogram. Efter mycket flyttningar av olika saker mellan hans trackerdator och min hårddisk så fick han slutligen igång min hårddisk med några saker från hans hårddisk.
Min dator är ju som den är, den lever sitt eget liv.. Så efter några timmar lyckades han faktiskt med att få igång drivrutinerna till grafikkortet och allt! Men kan säga att uttryck som "Jag slår snart in en jävla slägga i datorhelvetet" förekom några gånger..
Jag fick hålla mig för skratt ett ex antal gånger ja..!

Iaf, har hunnit sitta ute ett tag i solen och fått liite färg iaf :) Man får så otroligt fina ränder när man sitter med linne o grejer på sig :P Väldigt Ohlala-igt..



Ute i solen! Jaa, jag är svettig! Det var sjukt varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0