Måndag igen!

Hej!

Idag är det ännu en måndag och jag är för en gångs skull ledig :) Fick ju ledigt igår också och skönt var det! Kände att jag verkligen kunde sova ut och bara ta det lugnt. Ingen stress om att man skulle behöva gå upp tidigt idag och jobba..

Funderar på om man skulle ta denna dagen till att städa massor.. Tvätta behövs nog göras nu och dammsuga och allt sånt :) Kanske släppa ut de små en vända i köket så de får springa av sig lite! Gracie var verkligen på springhumör igår, hon kuta runt i hela köket.. Hon smet till och med ut i hallen, men putta tillbaka henne till köket där de andra två var :)
Den nya har jag bestämt ska heta Tilda, tycker jag är ett jättefint namn och det passar henne också! Toffsen ska också få ett finare namn men just nu är det lite ovisst om vad hon ska heta :)

Uppdaterar senare igen, ska nog ta ett ryck och städa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0