Idag!

God kväll!

Idag har jag varit duktig på jobbet! Med tanke på att jag går introduktion så går jag med min handledare som visar mig allt, vilket jag ska göra i 1 månad till, men idag var vi kort om folk på förmiddagen, så de släppte mig på egen hand!
Men det var inga problem, jag gjorde så bra ifrån mig så de blev riktigt glada :) Känner att jag klarar mig mer och mer själv nu på jobbet så det ska nog gå hur bra som helst i sommar tror jag! Ska prata med min chef snart angående sommaren så man får jobba! Men de ska nog inte vara några problem :)

Imorgon är man ledig och det är skönt det! Även fast man har varit ledig i 3 dagar nu så är det skönt med en riktig vilodag men tanke på att det inte blev så mycket vila i helgen!
Andra är lediga på Torsdag, jag är ledig imorgon Tisdag.. :P

Har suttit halva kvällen och funderat på vad sjutton jag gjort med mitt finger, för det stamar och är svullet.. Hmm! Kan typ inte räta ut fingret helt och hållet, de gör ont då..! Aja, det är alltid något skumt med mig! :P That is jag in a nötskal!

Imorgon lovar jag att ta lite bilder och så, måste slänga upp en bild på min parfym jag fick, den flaskan var så jäkla cool! :)
För idag orkar jag inte, är så himla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0