Idag idag idag!

Hej!

Idag är jag ledig och det är huuuuuur skönt som helst! Dock ska jag på ett möte ikväll men det är ju inget jobb så det blir lugnt :)
Ska nog försöka hinna med att antingen byta vatten i akvariet eller så ska jag försöka hinna städa sen efter mötet! De beror på om det blir åska senare eller inte.. För blir det de så kommer jag inte pyssla i akvariet iaf :P

Förutom alla miljoners med platy-yngel så har jag fått en ny invånare i mitt akvarie :) Han heter Ingvar (min farmor som kom på det namnet..) och han är en Blå/Röd/Svart Crowntail hane ;) (kampfisk alltså, för de som inte vet vad en crowntail är ;))
Jag kan försöka ta en bild på honom sen så får ni se, han är hur fin som helst! :)

Nu ska jag fixa iordning mig lite mer :) Uppdaterar säkert mer senare ikväll när jag är hemma igen!
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0