Godnatt!

Nu tänkte jag, efter en lång dag, gå och lägga mig i sängen och sova en sväng! Ska upp klockan 6 imorgon så borde nog lägga mig nu om jag ska orka upp och jobba en hel dag..

Hann med att sprigna av marsvinen (de sprang runt som galningar i köket idag igen:P), dammsuga och skura köket och tvätta också! Sen så lyckades jag o Baby med att baka en tårta! Vi gjorde ingen tårta när jag fyllde år, sen tänkte vi göra de ist när hans föräldrar var här men blev ju inget då heller.. Så idag kom vi på att vi kunde göra de när vi såg att de hade vindruvor för 10 kr på ica :)
Den blev supersmarrig (som vanligt ;))! Hoppas ni är riktigt avundsjuka nu! *Moahah*

(Vi "firade" att Baby "snart" fyller år och att jag skaffat sommarjobb)


En annan som var väldigt sugen på att smaka.. Jag förstår honom! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0