Vilken dag..

Usch vilken dag det varit idag.. Har spenderat 2½ timmar på att vänta på bussar!

Jag skulle som jag skrivit, ut till Sollerön till en eventuell praktikplats.. Är väl tänkt att jag ska va där i 2 månader, men vette tusan hur de kommer bli..
För de första, busskommunikationen är sugig som fan! Jag skulle va där 10, var tvungen att åka med en buss som kom fram 9:20.. Var iofs inga problem, fick komma in och prata vid halv ist..
Var klar 9.50, gick ut till bussen och upptäckte att bussen inte kom/gick förrän 11.20.. Great! Terrade halva min telefonbok tror jag i brist på annat att göra..
Iaf, bussen kommer tillslut och man kommer ner på Mora busstation.. Upptäcker att bussen man ska ta till jobbet där jag är nu kommer först om 45 min! *Suck!*
Aja, jag kom ju fram tillslut iaf även om det var riktigt tråkigt att behöva vänta så länge på bussar.. Är tyvärr så när man bor i en mindre stad..

Men men, sånt är livet! Städade iaf direkt när jag kom hem från jobbet! Diska, sopa hö och dammsuga.. Skoj när man var lagom trött och så.. Men men, nu är det gjort iaf och nu ska de va rent här tills vi åker till helgen!

Nu blir det till att sova, ska upp tidigt imorgon!
Puss!

(Jag hade lite tråkigt på bussen från Sollerön till Mora.. Berget är Gesundaberget!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0