tröttitrött

Hej!

Kommer en liten snabbisuppdatering nu, orkade inte uppdatera igår, hade annat att göra!
Bla så kollade vi på hockeyn här och Niklas kom förbi och käka och kollade med oss, så det var trevligt! Sen var man ju så död så det var sjukt.. Hann iofs med att kolla på film också! Blev "Luftslottet som sprängdes", kom på för någon dag sen att vi inte hade sett den filmen så var tvunga att sätta oss och kolla på den :)
Tycker faktiskt att alla de 3 filmerna var ruskigt bra, iaf för att vara svenska! Det är nästan så man vill sätta sig och kolla på dem igen ;)

Idag har jag bara flummat gärnet! Var förbi min jobbcoach idag, och man gjorde väl inte mycket seriöst där idag.. Vi var 4 st där, varav 3 av oss bara satt och snacka massa skit och flummade oss! Kul hade vi iaf :)

Nu ikväll har vi bara kollat på tv på national geographic wild på massa farliga djur :) Är faktiskt intressanta program ibland, så ibland fastnar man :)

Nu blir det till att dra sig mot sängen, har sovit alldeles för lite inatt och eftersom jag fortfarande (suck) är förkyld så behöver jag sova! Ska upp om mindre än 5½ timmar! Så bäst man lägger sig så man orkar upp imorgon också!
Är ju redan Torsdag imorgon, och snart är det Fredag.. Veckorna går fort nu! Nästa vecka blir det bara 3½ jobbdagar och antagligen så åker vi iväg till Småland i slutet på nästa vecka :) Ska bli kul faktiskt, bilresan kanske inte är att se fram emot men det blir kul att komma ner och hälsa på igen! :) Var längesen man var där!

Nu ska jag sova!
Natti natti på er, hoppas ni sover gott inatt!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0