Sorry!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag städade från det att jag kom hem till typ halv  tolv på natten.. Käkade middag vid tolv och snabbkollade igenom datorn.. Sen gick jag och la mig för jag var så himla trött!
Men nu är det iaf rent i varenda litet hörn här! Vi var tvungna att rensa dammsugarn igår också, hade fastnat massa hår och höstrån precis innanför munstycket på sugarn, så vi fick skruva isär och försöka få ut det!
Gick ju iofs bra tillslut, men de tog ju sin lilla tid!

Nu är det hockey och Mora ligger under med 2-1.. Förlorar de idag så är det slut på hockeysäsongen för vår del för denna gång.. Då får vi återkomma igen nästa vinter när hockeyn börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0