Sollerön!

Hej hopp!

Hoppas allt är bra med er läsare?!
Med mig är de sådär alltså, hostar, har ont i halsen och har fördjävulskt ont i min vänstra handled så jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Behöver inte ens göra något så känns det som att det ilar i handleden, jättejobbigt! Ännu jobbigare är det om jag behöver göra något med den handen.. Det är nästan så man har lust att hugga av sig halva armen bara man slipper den där smärtan!

Imorgon ska jag iväg på någon slags introduktion till en ny praktikplats som kan leda till sommarjobb om jag sköter mig och om jag trivs! Vi får se hur de går, är inte helt säker på att jag kommer trivas så, men jag ska inte säga något än.. Jag vet ju inte hur de kommer vara där ute, men hoppas på att det kan bli kul..

Har lite svårt att skriva med min onda handled, så får avsluta detta för nu! Dessutom är det snart läggdags :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0