Snart lyfter vi!

De låter precis som att vi snart ska lyfta från marken! Tvättmaskinen är i full gång och jäklar var den låter när den centrifugerar.. (Hm, heter de verkligen så?!) Vi brukar skrika till varandra: "Snart lyfter vi!!"

Idag blev det iaf bestämt att jag slipper Sollerön! Kommunikationerna är alldeles för dåliga, plus att de inprincip krävde att man skulle ha körkort för att få sommarjobba där! Så vi skippar det och hoppas på det stället jag ska och prata med på Torsdag nästa vecka! :) Ett ställe som ligger här i Mora, så det är nästintill gångavstånd!

Min uppdatering är sisådär just nu för att jag jobbar på dagarna och jag är dötrött när jag kommer hem.. Man försöker städa och hålla ordning, lagar mat och tvättar.. Och så måste man ju umgås lite också och eventuellt titta på någon film eller på tv innan man går och lägger sig :)

Så det får ni leva med ;)

Är lite dåligt med bilder just nu också.. Tar inte så många bilder, man ser ju ändå ut som en zombie som går runt ibland ;)
Men kan försöka hitta någon att slänga in! :)

1 år gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0