Snark!

Usch vad jag är trött! Blundar jag i mer än 2 sek så somnar jag, skulle nog inte vara en omöjlighet att somna ståendes just nu tror jag.. Då kanske ni får en liiiten liten inblick i hur trött jag är!

Idag har det varit jobb hela dagen.. Var köer (pga den där jäkla vasaloppsveckan) när man skulle hem, och direkt när man kom hem så började jag städa! Hann diska och fixa rent i köket och dammsuga nästintill hela lägenheten innan jag var tvungen att börja med maten :)
Baby kom vid strax efter 18 så då åt vi lite snabbt och sedan så åkte vi iväg till hockeyn! Idag mötte vi Malmö, en match som jag trodde vi skulle förlora, men vi vann med 5-3 (!!) Otroligt med tanke på hur dåligt de spelat på sista tiden, så det var jättekul! :)

Efter matchen så åkte vi och handla pizza med Karolin och Kax :) Så satt vi här och käkade och Karolin fastnade lite med Gracie tror jag :) Hon satt och åt paprika i Karolins famn.. Hon vet konsten att charmas ;)

Nu har jag väldigt starka funderingar på att gå och sova.. Är så otroligt trött så jag kommer somna på 2 sek!

Ska försöka uppdatera något mer imorgon igen :) Ska eventuellt iväg och rida imorgon! *iih*

PS! Ser ni vem detta är? Han gick runt i hallen och vi passade på att ta kort när han gick förbi oss!

En ledtråd: Han är skåning och han är komiker.. ;)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0