Skavsår i näsan!

Japp, som rubriken lyder har jag fan skapat mig skavsår i näsan.. utanpå också.. Det gör så förjäklans ont så det är jobbigt med tanke på att det rinner konstant i näsan, speciellt efter att man nyst!
Dagens i-landsproblem - Skavsår i näsan!

Men men, sånt är livet när man är sjuk!
Försöker proppa i mig mycket grönsaker och vitaminer, tur man har två små som äter grönsaker varje dag så man alltid har det hemma, kan man snylta lite från dem ;) haha!
Var iväg förut till vår droghandel (nya apoteket ;)) och köpte Kan Jang! Har hjälpt mig alla gånger innan när jag varit förkyld så nu jäklar ska det hjälpa mig denna gången med! Annars blir jag sur! ;)

Funderar på att gå och sova, är en dag imorgon också! Inte för att jag tror att jag kommer upp för att göra något vettigt, men ändå! Behöver ju inte sova bort hela dagen för de!

En sjukbild på mig då, för att jag är så snäll som bjuder på sånna här fula kort på mig :)

Det är ju nästan så man ser snoret rinna ;) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0