Rött i badkaret!

Det var väldigt rött i badkaret när jag duschade idag..!
- Nej, jag har inte skurit mig någonstans.. Jag mår faktiskt inte dåligt på något sätt ;) Jag färgade mitt hår för inte så länge sedan och när jag duschar så blir vattnet väldigt rött.. Eller, det ser emellanåt oranget ut i vattnet, utblandat rött blir ju typ orange. Såg lite skumt ut, trodde nästan all färg i mitt hår skulle vara borta med tanke på hur mycket färg det rann ur mitt hår! Men mitt hår ser fortfarande ut att vara rött, så de kan ju inte varit så farligt ;)

Snart ska vi kolla på någon film! Vet inte riktigt vad det blir, det beror på vad som finns nere :)

Imorgon är det ny jobbdag.. En ny dag när man ska upp tidigt som 17! Klockan ringer 05.30.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0