Mums!

Det är så överdrivet skönt att duscha ibland! Höll på att fastna i duschen, inte bara för att jag hade ner typ alla duschflaskor vi hade ner i badkaret, utan även för att det är så satans skönt att duscha varmt!
Helst ska det vara så varmt att man nästan bränner sigsjälv, då får jag rysningar! Fast jag blev lite störd på att jag hade ner 4 flaskor i badkaret när jag duschade..
- Nej, det gick inte vilt till, jag skulle ta en flaska så åkte 4 andra ner ist.. Och nej, vi har inte mycket flaskor ens!

Annars idag har det varit lugnt.. Pratade ju med mamma imorse som jag skrev. Tänk om jag hade blivit sjukskriven i 4 veckor, så hade jag sovit som en stock.. Hela tiden! Sen efter drygt 2-3 dagar så hade jag blivit uttråkad och velat jobba igen! :P Haha! That is jag in a nötskal!

Men men, nu ska jag fixa lite innan det blir sängen! :)
Natti natti
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0