Me happy!

Heej!

Måste bara berätta, är så glad! Om en vecka hämtar jag marsvin nr 3 :D WIIE!! En så jäkla söt bebis, hon är white/black/golden som hennes färger heter :) 75% Lunkarya och 25% släthår vilket betyder att hon med största sannorlikhet kommer få lång lurvig päls! :D
Mailade nämligen på en annons igår för av en slump var jag inne på blocket och kollade om det fanns något intressant i kalmar län (eftersom Babys föräldrar bor i Vimmerby typ) och hittade en som hade fått en lunkarya-kull i hultsfred! Det komiska är att ungarna blir leveransklara nästa helg, vilket är så perfekt!
Hon som hade dem ville att man skulle ringa innan man tingade dem till 100% så ringde idag och pratade med henne och eftersom hon tyckte att jag lät trevlig och så, så är den lilla honan numer tingad av mig!! ;D
Nu kommer jag inte göra annat än att längta tills nästa helg!
*IIIIIIHH!!*

Well well, snart är det läggdags tror jag.. Ska försöka att inte sova bort hela dagen imorgon! Ville bara berätta om marsvinet! :)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0