Knasiga msn utdrag!

Har haft nå riktigt skumma konversationer med lite olika knasiga grabbar idag! Kanske är urtråkigt för er som inte fattar, men asskoj för mig som fattar :D Daah!

✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*det är jag med (A)
*fast jag har spelat 4 år eller 5 snart xD
*eller var det 3 ?
*aja strunt samma 3-5 år :P
Angie säger:
*Haha
*Mellan 1-100 år..
*Någonstans däremellan
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*ja :P
*0-100 år ändå angie ;)
*blev du 1 år när du föddes direkt? :P
Angie säger:
*Hm, inga kommentarer :D
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*xD
*fegis;):P
Angie säger:
*Tss, jag tycker bara inte om att skryta med min höga ålder ;)



Angie säger:
*Jag är inte mer pantad.. Du är pantad :D
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*ja men
*jag är pantad i 14 år( snart 15 )
*medans du i
*ehm 25 ?
Angie säger:
*25? Fan va gammal jag blev helt plötsligt
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*19!?
Angie säger:
*Jag är bara 6
Olle säger:
*nej 1
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*0!
*xD
*rekord!:P
*-100 :P
Angie säger:
*JA, jag är 0 år :D
Olle säger:
*Ja, angie är inte född än?
Angie säger:
*Inte född än
Olle säger:
*:-O
*Nej
Angie säger:
*bara en illusion ni ser här
*Jag är egentligen inte här, ni bara tror de



✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*vadå bajs?
Olle säger:
*Bajs på dig
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*är du i kiss o bajs åldern?
Olle säger:
*Är du?
*:-O
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*du är :P
Olle säger:
*Du är
Angie säger:
*Ni är tillsammans
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:

*med dig! :D
Angie säger:
*Fan jag som är ofödd är t.o.m mognare än er ;)
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*you'r our giel xD
*girl* xD

✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*p.s. inte säga till kenny :P
*och angie
*du är ju mogen då du är fast vid din mamma
*dah:P
Olle säger:
*Dah
Angie säger:
*Daah
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*amen dah!
Olle säger:
*Haha
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*amen era fjurtizar
*dah
*:P
Olle säger:
*Dahhhh
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*dahö :P
Angie säger:
*Azzzå hallåå.. Ni är zå fjårtizaktiga



* yasinA.' 1999 har lagts till i konversationen.
✫✫rime is a mupp mupp :D          säger:
*tjue brre:)
Angie säger:
*Tja brushaan
yasinA.' 1999 säger:
*va?
*Tjenare
*buuur
Angie säger:
*Azzå, bruuuur.. Du ska ha hört jao.. Fett me najs len
yasinA.' 1999 säger:
*haahaha käften angie:P


Kommentarer
Postat av: Rime is a mupp mupp :D

Inte okej xD



Kan ju inte rå för att jag är flummig :o

Ditt fel Angie, säger vi ;D

2010-04-20 @ 21:28:08
URL: http://justangiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0