Ihoptryckt mjölkpaket!

Jag och Andrés stod och pratade snusk idag.. Vi är alltid lika vidriga, så detta är ingenting nytt som vi kommit på :P

Läses på egen risk!

Jag kom tillbaka från mitt jobbsökaruppdrag och ville att Andrés skulle komma ut och hålla mig sällskap, efter mycket om och men kom han ut och då var jag klar..
A(ndrés) - Vafan är du redan klar?
J(ag) - Men du är ju så seg, hade ju halva kvar när jag smsa dig..
A - Fan va snabbt du suger då, har du tjuvtränat hemma eller?
J - Nää, de har jag faktiskt inte
A - joo, de har du, erkänn! Är du en såndär sväljare eller?
J - Hahaha, nää verkligen inte!
A - Nähä, är du en spottare?
J - Nää
A - Men va fan är du då..
J - Jag är en dregglare..
A - Mysigt! haha

Efter vidare skumma diskutioner..

A - Asså, jag hade nån sån där film, asså, den måste fan vart datagjord eller något för de är fan inte sant asså.. Men jag hade en sån där film på datorn o han skulle spruta henne i ansiktet! Och asså, när han kom.. Det slutade inte komma liksom!
J - Haha, okey.. Det kanske kan bli så om han inte kommit på länge eller nått..
A - Nä, men asså.. Det här var extremt jävla mycket! Han spruta ner hela fejjan på henne o de slutade liksom aldrig.. De var precis som att man tryckt ihop en mjölkförpackning *och så gör han värsta ljudeffekten*
J - HAHAH! Tryckt ihop en mjölkförpackning? Väldigt fin jämförelse du..

Detta är bara en liten del av allt knäppt vi kommer på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0