En lista :)

Ditt utseende:
Hårfärg? Färgat rött
Längd? 1.63 ungefär
Skostorlek? 38/39, varierar beroende på vad det är för skor..
Ålder? 22, fyller 23 om en månad :)

Kärlek:
Har du kille just nu? Ja :)
Gillar du någon? Eh, ja
Vem? Baby såklart ;)
Tillåter du din kille röra vid dig? Ehm, vad är detta för skum fråga egentligen.. Det är väl klart han får röra vid mig :P
Överallt? Ja?!
Har du haft sex? Eh, jaa..
Hur många har du haft sex med? Behöver inte du veta ;)
Har du haft många förhållanden? Räknar man seriösa så typ 4 eller 5 nu..

Smak & stil:
Vad har du på dig? Jeans och en huvtröja
Hur ser dina trosor ut? Svarta ;) Mer behöver du inte veta
Har du någon BH? Ja, det har jag!
Hur ser den ut just nu? Den är typ ljusrosa
Hur beskriver du en fjortis? De är dryga och tror att de äger världen..
Hur beskriver du en pluggis? En som pluggar mycket?!

Bad days:
Har du varit full? Ja, det har jag
Har du däckat? Hm, mjaa.. Tror inte att jag däckat någon gång faktiskt..
Har du haft sex på fyllan? Ja..
Har du rökt? Eeh..
Har du snusat? Never, kommer aldrig göra heller.. De är ju äckligt ;)
Har du gjort något olagligt? Nej, de tror jag inte
Har du slagit någon ner till marken? Nee, även fast jag hade velat några gånger

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nope :)
Tror du på gud? Nej nej nej..
Har du en bästis? Kan man väl säga ;)
Är du vegitarian? Nej, absolut inte!
Har du varit med om ett stort gräl? Ja, de tror jag nog..

Antingen eller:
Mjölk/saft? Hm, beror på..
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Marsvin :)
Cykla/gå? Hmm.. Gå :)
Öl/vin? Öl! :) Får bara ont i huvudet utav vin
Kanin/hare? Kanin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0