Dagens!

Dagens garv:

Jag och Andrés sitter numer oftast och sammarbetar med det vi jobbar med, effektivast och helt enkelt roligast för oss båda två!
Jag packar några av sakerna i påsar, skickar dem till Andrés som packar ner lite till i påsarna och försluter dem och slänger ner dem i en back som står på en vagn..
När den började bli full så kom en som heter Björn och tog vagnen med backen på och körde iväg den, men kom aldrig tillbaka med någon vagn eller back.. Och varken jag eller Andrés orkade resa på oss just då för att hämta en ny vagn, så Andrés kommer på den brighta idén att ringa och säga till Björn att ge oss en ny vagn!

Sagt och gjort, Andrés ringer TILL JOBBET, där vi sitter och jobbar.. Jimmy svarar..

J- .... Jimmy
A - Hej, jag skulle vilja prata med Björn!
*Jimmy ger luren till Björn och jag börjar garva*
A - Hej Björn.. Du tog våran vagn... Vi skulle vilja ha en ny!
*alla vänder sig mot oss och börjar skratta.. Jag sitter dubbelvikt och gråter av skratt*
B - haha, jaha.. Du får väl hämta en vagn då
A - Ne, men vi orkar inte hämta..
*sen hörde jag inte mer av samtalet dessvärre, jag hade fullt upp med att försöka andas mellan skrattattackerna och krampen i magen!*

Kanske bör tilläggas att Björn stod max 15 meter ifrån oss när Andrés ringde!

Jag tror jag aldrig skrattat så grovt som jag gjorde då! Detta kanske inte låter så överdrivet kul för er, men tänk er två övertrötta människor sitter o totaldriver om allt, man kan inte göra annat än att dö av skratt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0