bowling!

Nu har vi precis kommit hem, har varit iväg med Baby och Niklas och spelat Bowling i Orsa! Var faktiskt jätteskoj även fast det var lite ansträngande pga min förkylning!
Det var skönt att komma ut och hemifrån, men känns att min förkylning inte tyckte samma sak.. Är jätteansträngd ner i halsen och ner i bröstet o de.. Är slemmigt och gör ont! Hoppas på att det bara rör sig om en jobbig förkylning så att de inte får för sig att utvecklas till någon luftvägskatarr eller något sånt!

Bowlingen gick iaf rätt så bra, förlorade inte iaf :) Baby vann hela tiden, gick riktigt bra för honom mot slutet, och jag kom tvåa typ hela tiden också.. Fast det var nära att Niklas skulle gå om mig några gånger, men klarade mig alltid och låg alltid före honom ;) hihi

Funderar på om jag ska gå och lägga mig i ett varmt bad, hade varit rätt så skönt! Lite småfrusen och slapp, så att ligga i ett varmt bad skulle nog vara super! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0