Börjar ge med sig!

Äntligen känns det som att den här förkylningen börjar ge med sig, känner mig lite piggare och snoret rinner inte lika mycket. Så det känns definitivt som att jag är på bättringsvägen iaf.. Skönt!

En komisk grej.. Jag och Baby pratade om marsvin igår, om vad vi ska ha för tredje marsvin! Vi har varit inne på att köpa ytterliggare ett virveltroll, men så kollade vi på videor på Maja som vi hade förut som var ett släthårigt marsvin! (hon som såg ut som en späckhuggare).. Så jag frågade baby..

A - Vi kanske skulle köpa ett marsvin som är släthårigt?!
K - Jaa, de är ju också fina, om de inte har sånnadär äckliga öron (han tyckte inte om Majas öron, hudfärgade och man såg varenda blodåder typ)
A - Så du vill ha en som är vit och har svart runt öron och ögon då?
K - Ja, för Maja var ju fin!
A - Joo det var hon jue! Men det kanske inte är så lätt att hitta ett marsvin som ser ut som Maja som har svart över öronen också!

Och idag när jag satt och kollade igenom blocket lite snabbt för att kolla utbudet, så såg jag att det i sthlm såldes två marsvin varav den ena såg ut precis som Maja, med det svarta runt ögonen som även gick upp över öronen.. Så öronen var svarta.. Haha!
Helt sjukt att man pratar om det ena dagen, och sedan så dyker det upp ett sånt på blocket dagen efter! Fast det var två tjejer på 2 år som såldes med bur och allting.. Så vi får väl se om det är något som man kanske köper.. Det var ju billigt iaf! De skulle endast ha 150:- för marsvinen, buren o de!

Och idag pratade jag med mamma om att min drömmobil har släppts! Så eventuellt har jag mutat henne med att beställa den till mig, men att jag får betala den i månaden :P Hehe
I want my Vivaz!
Hihi! Min mobil är ju knas eftersom skärmen är fuktskadad och blixten/lampan är trasig.. Och jag som älskar att ta kort är det ju krångligt för! Så jag fick mamma att tänka på det iaf ;) hihi! Hoppas hoppas! Me want!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0