Baby glad!

Idag gjorde jag min Baby glad! Enda sedan i sommar när han fick sin systemkamera så har han velat ha filter till den.. Alltså, filter som man sätter på objektivet för att ta bättre och finare bilder!
För 2 veckor sedan beställde jag hem 3 st olika filter till min Baby och idag fick jag avin hem så var iväg och hämtade paketet! Det skickades från Kina, därav att de tog så lång tid innan jag fick de :)

Jag försökte vara diskret, ville inte direkt säga att jag skulle hämta ut ett paket, så jag sa att man kunde åka till macken och köpa halstabletter eftersom vi båda är sjuka!
Han åker till Willys o köper de, vilket sabbade min plan :P Jag var ju tvungen att åka till macken för o hämta ut det där!
Så fick tillslut säga att jag måste till macken för att hämta ut en sak.. Han tror jag beställt något till marsvinen först, men sen när jag säger att de är till honom så blev han väldigt väldigt nyfiken!

K - Är de till mig? Men vad är de då?
A - Du får se sen..
K - Är det något jag vill ha?
A - Jag vet inte riktigt..
K - Är det något som jag pratat om?
A - Mjaa.. *försöker att inte le*
K - men vad står det, det är ju från Kina! Vad har du köpt från kina? Kan-Jang eller?
A - Aah, direkt import från kina!
K - Men vad är de då?!
A - Det är en årsförbrukning av Kan Jang tabletter!
K - Finns de?
A - Haha, jag vet faktiskt inte!
K - Men vad är det då!?
A - Men du får väl öppna när du kommer in och se vad det är!

När vi kommer in så öppnar han det och ser först lite förvånad ut för tror inte han förstod direkt vad det var för något.. Sen trilla poletten ner! ;)

K - Är de filter till kameran? *jätteglad*
A - Hehe, jaa. Du har ju velat haft sånna jättelänge så ville ge dig det :)
K - TACK!! *och så fick jag massor med kramar och pussar*

Såhär blir bilderna med respektive utan filter :) Skillnad va?

 

Såhär ser filtrena ut! :) Det svarta är ett motljusskydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0