Vad ska man egentligen säga..

God morgon!

Jag är redan vaken jag, har inte orkar gå upp ur sängen än så ligger här med datorn o surfar lite.. Blev rätt så pigg när Baby gick upp, men inte tillräckligt pigg för att gå upp!
Är inge skoj att vara ensam hemma egentligen, han har åkt iväg till sin utbildning i Borlänge så blir nog ensam ett par timmar iaf.. Vet att det tar 1 timme och 15 min ungefär att åka enkel väg så blir väl ensam i minst 3 timmar iaf.. Jaja, man får se vad man har ork till att göra idag..

Sov jättedåligt inatt, kunde inte somna när jag skulle sova och jag vaknade hela tiden när jag väl hade somnat.. Blev ju inte det minsta bättre av att mina 2 myggbett på ena foten kliar satan heller! Myggjävlarna biter en ju på sånna ställen där blodådrerna är jätteytliga.. Så som typ armbågen, mitt på foten, mitt på handen osv o de är så otroligt jobbigt när det kliar! Usch!

Uppdaterar väl säkert något senare sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0