Städare!

Idag var vi faktiskt och shoppade lite, fast inga kläder ;) Var tvungen att åka till djurmagazinet idag igen för jag hade helt glömt bort att vårat hö var slut.. Eller det var 3 st små lurviga saker som påminde mig om det genom att skrika hela tiden :P
När jag väl var där så kom jag på att prata med dem om alger, eftersom jag fått en del sånt i mitt akvarie tyvärr! Algmedel hade de tyvärr slut på men skulle komma in på Måndag, och så fick jag med mig 8 st algätare! Inga sånna med sugmun utan andra avlånga saker :) Siamesisk flyingfox och Otocinclus tror jag de hette :) Tog ungefär 1 timme från det att jag släppte ner dem tills dess att de började äta runt överallt! Effektiva små rackare detdär!
Och som vanligt när jag handlar där så får jag rabatter ;) Fick 8, betalade för 3..! Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0