Shopping day!

Hej!

Vilka sena inlägg jag skriver nuför tiden då :P Hehe, blir lätt så ibland!

Idag har vi shoppat massor känns det som! Vi har handlat massor med mat, lite småprylar och ett nytt moderkort och en hårddisk till datorn också :) Moderkortet var på ren chansning på att det skulle passa in i Babys trackerdator som inte hittade drivrutinerna till grafikkortet, men processorn passade inte in i nya moderkortet, så får bli att lämna tillbaka det tyvärr! Riktigt synd eftersom vi hade behövt den till den burken eftersom den är så mycket bättre än min! Men men.. Det går ju inte alltid som man vill..
Handlat hundmat har vi också gjort! Tur man känner dem på djurmagazinet, får förlängda datum på vissa erbjudanden ;) Som med hundmaten, det erbjudandet gick egentligen ut i Måndags, men snälla som dem är så gjorde de inget att jag kom idag med det :) Så fick maten för 149:- istället för 399:- Riktigt najs! :)

Var ute på en liten kvällsprommis nu också :) Var faktiskt riktigt skönt ute, blåste lite men blåste varmt så gjorde inte så mycket :)

Plus att nu har snön försvunnit från Gesundaberget, så nu kan man säga att det är sommar ;) (Ett gammalt talesätt säger att när snön är borta från Gesundaberget så är det sommar därför jag sa de nu, hehe)

Nu ska jag sätta mig och installera ett spel på datorn som jag inte spelat på 100 år ungefär :) Ska bli riktigt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0