OMG!

Jag har hittat en lägenhet jag vill ha! Dock så ligger den på fel sida stan och så ingick inte elen.. Annars hade jag lätt tagit den!
En 4a på 95 m2 för samma pris på hyran som vi har på våran 3a nu! Fast, det var ju dedär med elen.. De lär ju dra en del med tvättmaskin o 3 datorer som står på 24/7 typ!

Asså fatta.. Två våningar på lägenheten!
Undervåningen: 2 sovrum (gästrum), matrum, kök, tvättstuga, kapprum, toalett.
Övervåningen: Sovrum, vardagsrum, badrum, klädkammare och balkong!

Jag har velat haft en sån lägenhet sen jag såg en sån i Jönköping! *grr*

Undrar när jag ska få bli miljonär så jag kan få det jag vill ha :P Haha!

*Baby bara skakar på huvudet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0