Mumma!

Godkväll!

Vilken helvetesmorgon jag har haft idag! Vaknade när Baby skulle åka iväg, vilket var vid klockan 6.. Sen låg jag och slogs med en jäkla massa myggor i 2 timmar innan jag slutligen gav upp och tog min kudde, min mobil och en tröja och la mig i gästrummet ist med stängd dörr!

Vid lunch drog jag iväg till min jobbcoach, blev en promenad ner på stan och bussen därifrån ut dit där han sitter.. Satt och pratade och bestämde saker i 2 timmar innan jag gick ner på stan igen för att vänta på Baby, hade 1 timme och 15 min ungefär tills han skulle komma tillbaka.. Så jag gick in på HM och shoppade två linnen. Hade lite pengar kvar på mitt presentkort så blev lite billigare iaf :)
Kan visa linnena imorgon, idag orkar jag inte anstränga mig för att ta något kort på dem!

När jag stod och provade linnena så ringde Baby och sa att jag kunde gå och möta honom nere på station så jag gick dit, vilket är en bit!

Sen har vi bara åkt och handlat mat och ätit och så :) Tog en riktigt mumis efterrätt idag! Tycker ni inte de ;)



Mums mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0