Mitt hår!

Ibland funderar jag på vad jag egentligen skulle behöva för schampo och balsam för mitt hår.. Det känns som att vad jag än använder så blir det tovigt och jobbigt. Just nu känns det bara som att jag vill klippa av allt :P

Innan använde jag Elvital repair men det gick inte borsta håret när det var blött, det blev bara tovor och det gjorde svinont! Gick knappt o borsta ut när det var torrt..
Efter det bytte jag till TRESemmé och har använt det i några månader och tycker faktiskt att det är helt okej. Det blir ingen WOW känsla på mitt hår men det är betydligt bättre än Elvitals iaf. Hade lite tankar på om man skulle testa Bed Head eftersom många säger att det är så bra, men det är ju rätt så dyrt.. Mitt hår skulle verkligen behöva något som verkligen hjälper till att återfukta det rejält. Tror jag måste ge mig in i det där med inpackningar igen! Körde rätt mycket på det förut och hade faktiskt ganska fint hår då, tovade typ ingenting. Men ska se om TRESemmé har inpackningar.. Måste ändå köpa nytt schampo och balsam nu, de jag köpte sist är typ slut nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0