Mentos

Hej!

Har tänkt i flera dagar att jag ska uppdatera bloggen men man är ju så seg för man tänker ju bara "äsch, jag tar det sen..".. Ja, nu får det vara "sen" för nu var det några dagar sen!

Jag tänkte i detta inlägg ge en inblick i 3 smaker på Mentos (Jag har aldrig sett dem innan, men det kanske bara är jag som är efter)!

1. Strawberry/Liquorice
- Var helt okej, tror det blev min favorit bland de 3 iaf. Smakar precis som Läkerols tuggummi (Raspberry/Liquorice) typ.


2. Lakritz/Mint
- Smakade precis som de "kritor" man kan köpa på lösvikt. Smakar ganska mycket mint i början och avslutas med en lite svagare ton av lakrits.


3. Fresh Cola
- Ja, det smakar typ som det låter.. Cola! Typ som en avslagen kopia Cola då, var nog den jag tyckte minst om, är inte så överförtjust i smaken direkt. Men helt okej ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0