Fortfarande vaken..

Här ligger jag, fortfarande vaken.. För många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu för att jag ska kunna somna.. Är bara ledsen för allt just nu!

Är bara så dum i huvudet ibland.. Varför låter jag människor komma nära mig hela tiden.. Varför gör jag såhär mot migsjälv gång på gång..
Är det bara för att jag haft det så svårt som jag har så lätt för att ta människor så nära min själ.. Varje gång det händer så säger jag till migsjälv "Jag tänker inte låta detta hända igen!" och vad händer inte sedan ändå.. Jo, samma sak igen!

Nu finns det bara två personer som jag tänker hålla nära mitt hjärta och det är mamma, för henne vet jag att hon aldrig någonsin kommer lämna mig! Hon kommer alltid finnas där för mig, vad som än händer, och min Baby, han finns alltid där för mig, vad det än gäller!
I love you two, no matter what!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0