Flugor och myggor och vattenkrig!

Hej, Godkväll och välkomna till.. ;)

Låter som en början till ett kvällsprogram eller nått i den stilen! Haha!

Satt och funderade på, hur galen kan man bli på EN flugjävel? Jag har en fluga här i soffan med mig, den sitter antingen på mig, flyger vid mitt öra eller så sitter den MITT PÅ dataskärmen! Inte lite irriterande när man sitter och kollar på film, så kommer en fluga transkandes rakt över skärmen..?! Tror den där flugan har gått en kurs i hur-man-irriterar-en-människa-bäst och fått MVG!

Aja, skit samma! Igår var en lite skojsig dag! Eller ja.. Ehm.. Det började såhär, jag stod i köket och kollade på någonting, så leker Baby med en sån pipettspruta som vi har till marsvinen. Det rymmer typ 5 ml i en sån och den var fylld till hälften med vatten. Tror ni inte det där vattnet hamnade i mitt ansikte?! Varpå jag sätter på kranen i köket o skvätter vatten på honom.. Och så håller vi på några minuter tills vi inser att, shit, det rinner ju massor med vatten på skåpsluckorna!

Ooopsi!


Men skoj, det var det allt ;)

Bara för de så bjussar jag på en bild på migsjälv ;) Ja, från idag då!


Nu ska jag snart sova för imorgon så ska jag städa hela dagen lång! Baby jobbar så lär få städa själv imorgon, lär ju märka hur långt jag hinner innan han hinner komma hem :)

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0