En trevlig kväll!

Hej!

Usch, idag har jag städat hela dagen lång! Har knappt haft tid till att sitta vid datorn alls, men det var skönt att få så mycket gjort :)
Det enda som jag ska göra imorgon är att dammsuga en gång till och skura.. Sen tänkte jag baka något smaskigt också! Hittade en blogg som hade en massa smaskiga recept på kakor och allt möjligt så ska försöka mig på något sånt tror jag. Hittade bla ett recept på en sockerkaka som jag ska prova! Sen ett annat recept på en vit kladdkaka med 3 olika sorters choklad *smask* Måste provas ;)

Förutom städningen idag så har vi farit runt som några galningar på systemet bland alla andra som är ute i sista minuten och så har vi handlat lite mat och så var vi såklart förbi på djurmagazinet :) Kan säga att jag behöver inga fler fiskar nu iaf! *hihi*
Innan hade jag:
* 2 neontetror
* 1 mal
* 1 praktbotia
* 8 st Otocinclus och Siamesisk flyingfox (kommer inte ihåg hur många av varje)
* 1 Kampfisk hane
* 2 vuxna platy
* en bunt platyyngel

Nu har jag:
* 10 Neontetror/Kardinaltetror (fem av varje)
* 1 mal
* 1 praktbotia
* 8 st Otocinclus och Siamesisk flyingfox (kommer inte ihåg hur många av varje)
* 5 guppy
* 1 Kampfisk hane
* 2 vuxna platy
* en bunt platyyngel

Plus att Baby köpte en Scalar och 5 silvertipstetror till sitt akvarie! Så nu är det lite liv i akvariet igen! (tar ett kort på det imorgon, nu sover fiskarna;))

Imorgon är det Midsommar och den ska spenderas med Björn och M-L som kommer förbi och ska grilla med oss :) Kommer bli supertrevligt!
De har även varit här ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0