En riktigt skum dröm..

Måste bara skriva av mig om detta.. För inatt så hade jag en riktigt skum dröm..

Jag drömde att jag var gravid.. (nej, jag är inte det i verkligheten!) Och helt plötsligt var det dags att åka in till sjukhuset för att föda.. Det sjuka är att jag inte alls hade stor mage.. Den var jätteliten, syntes nästan inte!
Väl utanför förlossningssalen så mötte jag en som heter Laila (som bloggar som faktiskt är gravid i verkligheten) och henne började jag prata med och allt.. Träffade på någon annan typ kändis eller något som också skulle föda..
Sjukhuset hade bara EN (?!) förlossningssal och egentligen hade jag inga värkar alls eller något som tydde på att jag skulle föda..
Kommer inte direkt ihåg hur den slutade, men undertiden jag drömde detta så vaknade jag till flera gånger (halvvaken, halvsovandes?!) och trodde seriöst på att jag var gravid så jag la mig hela tiden lite på snedden så magen (?) skulle få plats!
Detta resulterade i en värkande rygg när jag väl vaknade på morgon sen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0