Vila i frid!

jag orkar egentligen inte skriva, men tänkte slänga in lite snabbt bara..

Gracie dog idag, mitt på dagen, i min famn.. Jag förstår inte alls vad som hände, för igår var hon pigg och åt gräs och hade sig.. Idag när jag gick in till dem så kunde hon knappt andas.. Tog upp henne och då var hon helt slö och bara hängde.. Virade in henne i en hadduk, ringde Baby och var helt förstörd.. Så han åkte hem på en gång, men han hann aldrig komma hem (även om han bara jobbar 5 min hemifrån) innan hon tog sitt sista andetag. Höll henne nära mig hela tiden, det kändes så himla hårt.. På Onsdag skulle hon bli 8 månader, förstår inte vad som gick fel!

Vi begravde henne på vår uteplats senare på eftermiddagen, kändes så overkligt! Trodde inte att jag skulle behöva begrava ett till marsvin på flera år!
Hela min dag har varit helt förstörd, saknar min lilla bebis! Tycker lite synd om Tilda också, Gracie var hennes bästa vän! Tilda blev alltid så glad såfort hon såg Gracie och hoppade och skuttade runt som en tok, men nu sitter hon bara, även om hon har Toffsen. (även fast Toffsen är en gammal surtant)
Får se om vi köper en ny kompis till Tilda, skulle vilja men vi får se!

Vila i Frid Gracie!

(Gracie som liten 2 månaders baby)


(Gracie i början på sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0