Uppe sedan länge!

Hej!

Hoppas allt är väl med er idag!
Här är allt på topp, en aning stressad och så men det kan va så ibland! Har varit vaken sedan 8, gick upp vid halv 9 för att fixa iordning här hemma!
Har hunnit duscha, äta frukost, diska, dammsuga och nu har jag skurat halva lägenheten. Väntar på att det ska torka så man kan städa resten sen utan att man får massa fotavtryck överallt!
Finns en orsak till att jag städar som en galning men vet inte om jag får berätta de än ;) Hihi

Senare i eftermiddag blir det sen att sätta sig på tåget och sitta där och uggla i några timmar! Ska åka och hälsa på min mamma som är ensam hemma! Pappa har åkt till gotland i några dagar så då åker jag och hälsar på henne några dagar :)
Ska bli mys!

Nu ska jag fortsätta mitt flamsande runt i lägenheten så det blir klart någon gång!
Puss och kram!

(Får bli en bild från förra året, har inga nya bra bilder på den här datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0