Sthlms-trippen!

Hej på er!

Har inte haft tid till att uppdatera på några dagar nu, har nämligen varit i Sthlm och hälsat på mina föräldrar! Jag åkte dit i Onsdags och kom hem i Fredags, och jag och mamma har haft fullt upp hela tiden så har knappt suttit något alls vid datorn!

Först i Onsdags då när jag åkte... Tog tåget som gick vid 16 tiden, och när jag kom fram till Sthlm så hämtade mamma upp mig :) Sen åt vi bara mat och slappade på altanen, satt och snackade lite skit!

Torsdagen började vi med att äta och plocka lite, sen åkte vi till mormor och hälsade på eftersom jag inte sett deras hus. Hade egentligen bara tänkt hälsa på en snabbis men det blev att vi blev kvar ett x antal timmar. Slutade med middag och sen åkte vi direkt till stallet och fixade där!

Fredagen började vi med att hämta pappa som kom med Gotlandsfärjan till Nynäshamn vid 12 tiden, sen åkte jag och mamma först till Skärholmen och gick in på både Apoteket, Hälsokostaffären och djuraffären of course ;) Sen drog vi vidare till Hornbach och kollade runt lite där, köpte kräcker-stänger till både marsvinen och kaninen, ett ben till Huskie, fiskmat och en leksaksråtta och man kunde dra upp så den åkte iväg till Zarus och Jinx :)
Sen så käkade jag och mamma på Max! *mums* Har längtat efter det hur länge som helst och blev lycklig för en stund när jag äntligen fick det! :) Sen åkte vi hem igen, packade ihop mina saker och så skjutsade pappa in mig till station till tåget. Tog tåget som gick 17:45.

Nu i dagarna som jag varit hemma så har jag bara slappat! Igår var jag jättetrött så slappade hela dagen, idag tar vi det också lite lugnt. Har inte direkt någon ork till att göra något!
På Tisdag åker vi antagligen till Småland också och hälsar på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0