Sol och sommar

Hej!

Är allt bra med er läsare? :) Här är allt på topp, lite småtrött o småseg men det är sånt man är ibland! Var uppe klockan 8 imorse och duschade bara för att jag skulle dra till min jobbcoach, hade gruppaktivitet idag och det är faktiskt ganska skoj det.
Han hade lite föreläsning för oss om fördomar och attityder. Drog en jättebra historia som fick en att tänka efter lite vad som är rätt och fel. Lite svår att förklara men den var bra! Han ritade en jättefin *harkel* ritning på tavlan, halva gruppen satt o asgarva.
Kanske kan försöka förklara den senare eller nått!

Sen satt jag och väntade på bussen jättelänge, åkte till Babys jobb och så åkte vi hem :) Hann käka lite snabbt sen åkte jag, Baby och Björn och spelade minigolf :) Var roligt även fast det blev väldigt varmt i solen efter en liten stund!
Björn kom etta, jag tvåa (kom efter med 2 poäng!) och Baby sist ;) Men det är inte det som är huvudsaken, vem som vann.. Det viktigaste är ju att man har roligt!

Får se vad kvällen bjuder på, kan gissa på att vi bara kommer ta det lugnt. Är skönt det också :)


(hade glömt kameran hemma så lånade en bild från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0